Організаційно-методичні умови розвитку педагогічної творчості в дошкільному навчальному закладі.

Автор(и)

  • T. V. Chorna вихователь ДНЗ № 29 м. Вінниця

Анотація

У сучасній літературі педагогічна творчість визначається як процес вирішення педагогічних завдань у змінних обставинах. Досвід творчої педагогічної діяльності – виникнення задуму, його переробка та перетворення в ідею, знаходження способу втілення замислу й ідеї – набувається за умов систематичних вправ у вирішенні спеціально підібраних завдань, що відображають педагогічну дійсність, і організації як навчальної, так і реальної професійно орієнтованої діяльності вихователя. Процес управління сучасним дошкільним навчальним закладом складний та багатоаспектний. Він включає доцільний вибір цілей та завдань; вивчення та діагностику освітньої діяльності; систему раціонального планування та проектування розвитку закладу; виявлення та впровадження перспективного педагогічного досвіду, використання досягнень науки та практики щодо формування професійної компетентності педагогів; ефективного контролю за якістю освітнього процесу.

Біографія автора

T. V. Chorna, вихователь ДНЗ № 29 м. Вінниця

магістр зі спеціальності «Управління навчальним закладом»,

Посилання

Темченко О. В. Діяльність адміністрації школи щодо розвитку творчості вчителя / О. В. Темченко [Електронний ресурс] // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2013. – Вип. 28. – С. 435-440. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua /UJRN/Pfto_2013_28_68.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Секція 5. Філософія освіти: актуальні проблеми управління освітою