Зміни структури знання як виклик для філософії.
Abstract
Інститут освіти виконує ряд функцій у суспільстві, які є його суспільним призначенням. Але зміни суспільства, часто-густо, деформують призначення цього інституту, що стає викликом для філософії як перипатетики та любові до мудрості. Серед місій інституту освіти, які обґрунтовують його існування, як оператору суспільних відносин, самовідтворення суспільства у структурі знання, відтворення знань, досвіду та пам’яті людства в цілому та конкретного суспільства зокрема. Не менш важливою місією інституту освіти є формування особистості та громадянина саме цього суспільства, регіону, громади, спільноти та соціальної групи. У цьому питанні інститут освіти є транслятором інтеграції та диференціації суспільства, а структура знання визначає соціальні можливості освоєння того чи іншого обсягу знання та входження у соціальну структуру відносин. Інститут освіти виступає у якості окремого фільтру як ідентифікації, так і соціальної мобільності людей, оскільки часто-густо з інститутом освіти пов’язують отримання компетенцій, знань умінь та навичок.Downloads
Published
2017-04-10
Issue
Section
Пленарне засідання